Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Voorraadstatus en prijzen

Wanneer ligt een product op voorraad in de winkel?

Als het product in het magazijn van de winkel ligt, noemen we dit winkelvoorraad. Je kan het product dan reserveren en dezelfde dag nog ophalen.

Producten die op voorraad liggen in de winkel kan je niet altijd ook bekijken. Op de pagina van de winkel zie je welke producten je kan ervaren. Hier vind je een overzicht van alle winkels.

Kan ik een product ophalen in de winkel als het online tijdelijk uitverkocht is?

Ja, soms ligt een product nog wel in de winkel terwijl het online is uitverkocht. Je kunt 'm dan online reserveren, zodat je zeker weet dat hij er nog ligt als je langskomt. Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Zijn er prijsverschillen tussen Coolblue.be en Coolblue.nl?

Dat kan gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen verschillen per land op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs. De website waarop je bestelt, bepaalt waar wij leveren. Wil je je pakje laten leveren in België, dan plaats je je bestelling op Coolblue.be. Het is niet mogelijk om een product te bestellen op Coolblue.nl en het vervolgens te laten leveren in België.

Hoe plaats ik een pre-order?

Plaats je product in je digitale winkelmand via de grote groene knop. De releasedatum vind je boven deze knop. Je kan kiezen tussen bezorging bij je thuis of ophalen in de winkel.

Zodra wij je product op voorraad hebben, versturen wij alle bestellingen in volgorde van besteldatum. Je krijgt een mail zodra je pre-order verzonden is of voor je klaarligt in de winkel. Wil je andere artikelen die wel op voorraad zijn nu al hebben? Bestel ze dan apart.

Wat betekent de voorraadstatus ‘Tijdelijk uitverkocht’?

Dit betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Meld je aan op de productpagina om op de hoogte gehouden te worden. Dan ontvang je per e-mail of per sms een bericht zodra het product weer beschikbaar is.

Wat betekent de voorraadstatus ‘Nooit meer leverbaar’?

Dit betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan. Die vind je op de pagina van het uitverkochte product.

Het product dat ik wil kopen is in prijs gestegen. Wat nu?

Ja, dat kan inderdaad gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen. Dit gebeurt op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs.

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.

Waar vind ik de winkelvoorraad van de Coolblue winkels?

Die vind je op de pagina van het product. Klik daar op de knop 'Ophalen in de winkel'. Hier zie je in welke winkels het product op voorraad is. Als je 'm reserveert, bewaren wij hem voor je tot je langskomt.

Heeft Coolblue een laagste prijsgarantie?

Nee. Bij Coolblue willen we het verschil maken met de allerbeste service en niet door te stunten met lage prijzen. Op deze pagina lees je meer over wie we zijn en waarom we doen wat we doen

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.